۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

فیسبوک امن است ، آسوده بخوابید

در دهه اخیر با رشد چشمیگر رسانه های ارتباط جمعی و بالاخص شبکه های اجتماعی و همچنین استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان، شاهد مرزبندی جدیدی در این حوزه ی ارتباطاتی هستیم . با بررسی حجم و گستردگی این نوع از ارتباطات به روشنی دیده می شود که مردم جامعه ، با ازلت نشینی و حرکت بسمت فردیت گرایی (individualism) خود را در کام این دام عظیم می بینند ، این در حالی است که نه تنها مسئولین، قدمی در راه اصلاح و بازتولید ارزشهای مقدس اسلامی براساس پیشرفت های عصر حاضر برنمیدارند ،بلکه خود با فعالیت در این «محیط های ارتباط جمعی نوین»،  عامل تشویش افکار عمومی،تحریک و القای سلامت محیطی آن ، محسوب می گردند ، دست به دست دادن این عوامل ، شرایطی را رقم زده است تاعینک غفلت بر چشم مردمان سرزمین مان سنگینی کند. با این مقدمه کوتاه سوال اصلی که ذهن نویسنده را مشغول خود کرده است هدف و غایت این نوع زمین هاست !! زمینی که توسط دشمن ایجاد شده ، توسط دشمن قانون گذاری شده و توسط دشمن مدیریت می شود و همگان همچون اسباب بازی هایی در آن نقش می بازند!

۸ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

برای خنده!

حسن روحانی:

1_در مناظره خطاب به آقای قالیباف:من سرهنگ نیستم ،حقوقدانم.

2_در اولین مصاحبه خارجی که از ایشان سوال شده بود؛

آیا هولوکاست را افسانه می‌دانید؛ گفت: «من تاریخ‌دان نیستم. سیاست‌مدارم.

________________________________________________

باید از ایشان پرسید دقیقاَ شما که زمانی دبیر شورای امنیت ملی و رئیس تحقیقات استراتژیک مصلحت نظام بودید در پشت آن میز مبارک چیکار می کردید؟؟؟!

البته باید دید ایشان در محافل یا سخنرانی ها و یا مصاحبه ها چه شخصیت

دیگری از خود می خواهدبه نمایش بگذارد...!!! می ترسم زمانی فرا برسد و ایشان بگوید من رئیس جمهور نیستم،رهبر انقلاب هستم!


پی نوشت:مشهد بودم چند روزی!

۸ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

فتنه

سران فتنه چرا 

تا وقتی 9دی هست؟

محاکمه کنید مارا!!!!


پی نوشت:

این اتفاق نمی توانست و نمی بایست در دوران احمدی نژاد به عنوان رقیب انتخاباتی موسوی و کروبی رخ دهد ولی امروز وقتش فرارسیده. آقای دکتر روحانی باید پرونده سران فتنه را از وضعیت امنیتی به وضعیت کیفری بدل کنند و به عنوان مجری قانون اساسی خواهان مجازات محاربین و قانون شکنان باشند.

۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

متحجر کیست؟

قدیمی ، اما خواندنش خالی از لطف نیست در این ایام

متحجر کسی نیست که مثل انسان های اولیه، ریش های بلند دارد و به سنگ و عصر حجر علاقه مند است. متحجر آن کسی است که هرجا رفت به جماعتی انگ «تحجر» و «تندروی» و «انقلابی نمایی» زد. «تندرو» کسی نیست که خیلی تند راه می رود؛ تندرو کسی ست که خیلی تند راه را انتخاب می کند.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

جــــرس

"نظر سنجی سایت جنبش راه سبز(جرس)!


تحولات سوریه چه تاثیری بر جغرافیای سیاسی منطقه خاورمیانه خواهد گذاشت؟
1-باعث تقویت جریان دموکراسی خواهی در منطقه خواهد شد
2-باعث تقویت جنبش سبز در ایران خواهد شد
3-باعث افزایش نفوذ غرب در منطقه خواهد شد
4-باعث همزیستی مسالمت آمیز میان کشورهای منطقه و غرب خواهد شد؟

من نمیدانم که گردانندگان این سایت پیش خود چه فکری کرده که چنین گزینه هایی را مطرح کرده بودند؟؟؟! شاید آقایان بیشتر تحت تأثیر وقایع آن روزهای ایران و بغض و کینه هایشان بوده که چنین گزینه هایی را انتخاب کرده اند!
اما با گذشت دوسال از وضعیت سوریه و مشخص شدن هدف معرضان آیا دست اندرکاران سایت ذکر شده "فیلشان" هوای اینچنین گزینه هایی میکند؟1
این روزها که بر طبل جنگ کوبیده می شود «رابرت فیسک» روزنامه‌نگار برجسته امور خاورمیانه بیان میکند :آن‌ها می‌خواهند به ایران ضربه بزنند. آن‌ها می‌خواهند حالا که ایران رئیس‌جمهوری جدید دارد و می‌تواند بیش از این باثبات باشد، به جمهوری اسلامی ضربه بزنند. ایران دشمن اسرائیل است. بنابراین، ایران طبیعتا دشمن آمریکا هم هست. بنابراین باید به تنها متحد عربی ایران حمله کرد.ارتش سوریه با کمک حزب‌الله (متحد ایران در لبنان) در «قصیر» بر شورشی‌ها به پیروزی رسید و احتمالا در آستانه شکست دادن مخالفان در شمال «حمص» نیز قرار دارد. ایران سخت در تلاش است تا از دولت سوریه محافظت کند. بنابراین پیروزی بشار اسد، پیروزی ایران است. و غرب هم نمی‌تواند پیروزی ایران را تحمل کند.
۱۸ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

ورزشگاه انقلاب

آن روزی که شما «ذخیره» انقلاب بودید گذشت، حالا روی سکوهای ورزشگاه انقلاب هم جایی ندارید. مگر اینکه به برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب راضی نشوید و در پی برگزاری بازی در زمین «آزادی» باشید! ! ! !

کافیست هاشمی امروز در برابر هاشمی دیروز صف آرایی کند. چه شکست بزرگی رقم خواهد خورد، چه پرگل از آب درمی آید مصاف هاشمی 78 و هاشمی 92! من فکر می کنم برنده این بازی با اختلاف 6 گل، هاشمی 78 باشد! و شما هم مثل آبی ها، تا قیامت «شیش تایی» های زمین سیاست خواهید بود.

۱۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

شاید «نعیما» نخواهد «خمینی» باشد

نعیما طاهری؛ دخترِ دخترِ دخترِ امام خمینی است. دخترِ دخترِ دخترِ امام، یعنی نسل سوم انقلاب. انقلابی که پدربزرگ مادرش با اعتقاد به اسلامِ شیعه‌ی انقلابی تئوریزه و با پشتوانه مردم به پیروزی رسانده و ده سال پس از پیروزی هم، رهبری کرده. نعیما؛ نسل سومی است، یعنی الان بین 20 تا 30 سال دارد، امام و جنگ را یا ندیده یا بنا به مشاهده نفهمیده. نعیما اسمِ خمینی ندارد، شاید هم نخواهد داشته باشد. شاید نخواهد انقلابی باشد و شاید نخواهد حتی مذهبی باشد. نخواهد حجاب داشته باشد و نخواهد در ایران زندگی کند. همچنانکه الان در کانادا درس می‌خواند - خوب هم درس می‌خواند و جایزه می‌گیرد - و همچنانکه با حجاب نصفه نیمه در مراسم حاضر می‌شود.

۱۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

هاشمی = منتظری 2

قسمت اول:
خبری عجیب که ستون های بدن را به لرزه در می آورد 
۱۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

آقای هاشمی لطفاً حد نگه دارید!

هاشمی در دیدار با شرکت کنندگان همایش میثاق با حضرت امام خمینی(ره) که در حسینیه جماران گرد هم آمده بودند مطالبی را بیان کردند که بیش از پیش نفاق و دو رویی ایشان را به نمایش می گذارد!

ایشان اشاراتی به انتخابات داشتند و گفتند: در مورد انتخابات جهانیان حماسه پرشور مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد را مشاهده کردند ودیدند که چه قدر مردم ایران باشعور هستند. ایران بعد از برگزاری انتخابات آرامش زیادی به دست آورد و انتخابات بدون هیچ آسیبی برگزار شد، این مساله نمونه منطق دموکراسی است.

آیا این مطالب تخم کینه و نفاق را در جامعه بارور و نمی پروراند؟! ایشان از کدام شعور و دموکراسی سخن به میان آورده است؟ آیا این مطلب توهین به شعور مردم این کشور تلقی نمی شود؟ مردمی که در 22 خرداد 88 با حضور در انتخابات حماسه ای جاودانه را رقم زدند که متأسفانه کسانی حوادثی را به وجود آوردند تا پیروزی این جشن بر کام ملت تلخ شود! اگر کاندید مطلب شما در این انتخابات پیروز میدان نشده بود باز هم شما و مجیزه گویانتان از شعور ملت صحبت می کردید یا آنها را مردم بی سواد و گرسنه تلقی می کردید!؟ به قول یکی از دوستان مرغ شما غاز است و مرغ همسایه خر!؟

همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفتند:امروز عصر امام خمینی (ره) دوباره می درخشد، خاطرنشان کرد: کسانی هستند که نمی خواهند آن عصر دوباره تکرار شود و امام راحل سرلوحه کار ما قرار گیرد.

هاشمی و مجیزگویانش گویا پیام انقلاب 57 و مکتب خُمینیسم و تئوری عبادی_سیاسی حضرت امام خمینی را یا نفهمیده اند و یا از آن عدول کرده اند و یا به آن اعتقادی ندارند!

مع الوصف باید ابراز تأسف کرد از این سخنان آن هم در حسینیه جماران که تداعی کننده یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ است !

۱۱ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰
حسین رضائی فرد

انبار باروت

در مسئله‌ى سوریّه هم که آمریکا تهدید کرده و گفته‌اند میخواهند دخالت کنند، این قطعاً یک فاجعه براى منطقه خواهد بود و مطمئناً آمریکایى‌ها از این مسئله ضرر خواهند کرد؛ این را باید بدانند؛ قطعاً ضرر میکنند؛ همچنان که در عراق ضرر کردند، همچنان که در افغانستان ضرر کردند؛ این هم ضرر دیگرى خواهد بود. دخالت قدرتهاى فرامنطقه‌اى و خارجى در یک کشور - حالا سوریّه یا غیر سوریّه - جز آتش‌افروزى و جنگ‌طلبى هیچ معناى دیگرى ندارد، نفرت ملّتها را نسبت به اینها زیاد میکند، اینها را در منطقه باز هم بدنامتر از گذشته میکند، به علاوه که اصلاً هیچ آینده‌ى روشنى هم وجود ندارد، یعنى واقعاً منطقه منطقه‌اى است که مثل انبار باروت، اگر یک جرقّه‌اى آنجا از این قبیل دست بدهد، آدم نمیداند که ابعاد این جرقّه چه خواهد شد.


                                                                              مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت

پی نوشت1:باراک اوباما ...حمله قطعی یا هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم! !‌ ! ! !

پی نوشت 2:چند تا تحلیل سیاسی برای بررسی ابعاد مختلف تحولات اخیر سوریه


۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
سمیه ناصری