چه می بینی ؟ چه می شنوی ؟اهل اعتدال می گفتند برای نظام زحمت کشیده است!
همان ها که بلند فریاد می زدند درود بر هاشمی درود بر هاشمی کجا هستید؟ منتظر جواب هایتان می نشینیم!

همسو شدن جناب هاشمیتان با امریکا.اسرائیل و ... را به همه دوستان انقلابی االخصوص دوم خردادی های عزیز تبریک می گوییم 
جا دارد که مواضع امام خمینی عزیز در مورد امریکا را دوباره بخوانیم! 
نکته ی جالب تر ماجرا این است که وابستگان به جناب هاشمی همچنان سکوت اختیار کرده اند!
اندکی تفکر کنید تا طلحه و زبیر جلوی چشمتان بی آید !
آن ها که تا دیروز مارا متهم به تندروی می کردند و میگفتند جناب هاشمی ستون انقلاب است ، از کدام انقلاب دقیقا صحبت می کردند؟کدام اسلام مد نظرشان بود؟

پی نوشت1:یادمه نوشته بودم سرنوشت منتظری را خیلی رنگین تر و شکیل تر میبینم برای جناب هاشمی! 






قسمت دوم: لطفاً پیاده شوید...!؟

اکبر هاشمی رفسنجانی عصر روز یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله‌صالحی مازندرانی در شهر شیرگاه سوادکوه شمالی مطالبی را بیان کرد که تعجب همگان را بر انگیخت! مسئله ای که حتی مجیزه گویان و متملقان وی به راحتی از آن عبور کردند!
هاشمی گفت:مردم سوریه در این ۲سال آسیب‌های فراوانی دیده‌اند، زندان‌ها مالامال از مردم است و دیگر ورزشگاه‌ها را بدل به زندان کرده‌اند، بیش از ۱۰۰ هزار نفر کشته و میلیون‌ها آواره وضعیت اسفبار سوریه را بیش از پیش نمایان می‌کند.

هاشمی سپس گفت: مردم از طرف حکومت خودشان مورد حمله شیمیایی واقع شده‌اند و حالا هم باید منتظر حمله خارجی‌ها باشند.
اما پیش از این وی در آغاز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهار مواضع سیاسی توسط افراد و کانال‌های غیررسمی که می‌تواند برای سیاست خارجی کشور تبعات منفی به همراه داشته باشد تأکید کرد: باید از بیان مواضع غیررسمی و افراطی توسط افراد غیرمرتبط پرهیز شود و مواضع اصولی و هوشیارانه نظام توسط کانال‌های رسمی و مسئول بیان شود.

این سخنان نابخردمدانه و ناپخته از ایشان سبب شد رسانه های وهابی و اسرائیلی و ... به وجد آیند! فی الحال باید از ایشان باید پرسید این اظهار نظر ها برای سیاست خارجی تبعات منفی ندارد و این مواضع شما اصولی و هوشیارانه بوده است؟

«رابرت فیسک» روزنامه‌نگار برجسته امور خاورمیانه در مورد آنچه که در سوریه رخ داده است در یادداشتی بیان میکند:آن‌ها می‌خواهند به ایران ضربه بزنند. آن‌ها می‌خواهند حالا که ایران رئیس‌جمهوری جدید دارد و می‌تواند بیش از این باثبات باشد، به جمهوری اسلامی ضربه بزنند. ایران دشمن اسرائیل است. بنابراین، ایران طبیعتا دشمن آمریکا هم هست. بنابراین باید به تنها متحد عربی ایران حمله کرد.ارتش سوریه با کمک حزب‌الله (متحد ایران در لبنان) در «قصیر» بر شورشی‌ها به پیروزی رسید و احتمالا در آستانه شکست دادن مخالفان در شمال «حمص» نیز قرار دارد. ایران سخت در تلاش است تا از دولت سوریه محافظت کند. بنابراین پیروزی بشار اسد، پیروزی ایران است. و غرب هم نمی‌تواند پیروزی ایران را تحمل کند.

علی ایحال باید گفت که کهولت سن ایشان نماینگر این واقعیت است که ایشان می تواند در آینده با اظهارات و عملکردهای نابخردانه اشان هزینه هایی در عرصه داخلی و سیاست خارجی برای کشور داشته باشد! البته این نکته مهم را باید یادآور شد که شورای محترم نگهبان با درایت و تدبیر به علت کهولت سن ایشان را رد صلاحیت کرد،نکته ای که متملقان وی مدام آن را نادیده می گیرند!