هاشمی در دیدار با شرکت کنندگان همایش میثاق با حضرت امام خمینی(ره) که در حسینیه جماران گرد هم آمده بودند مطالبی را بیان کردند که بیش از پیش نفاق و دو رویی ایشان را به نمایش می گذارد!

ایشان اشاراتی به انتخابات داشتند و گفتند: در مورد انتخابات جهانیان حماسه پرشور مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد را مشاهده کردند ودیدند که چه قدر مردم ایران باشعور هستند. ایران بعد از برگزاری انتخابات آرامش زیادی به دست آورد و انتخابات بدون هیچ آسیبی برگزار شد، این مساله نمونه منطق دموکراسی است.

آیا این مطالب تخم کینه و نفاق را در جامعه بارور و نمی پروراند؟! ایشان از کدام شعور و دموکراسی سخن به میان آورده است؟ آیا این مطلب توهین به شعور مردم این کشور تلقی نمی شود؟ مردمی که در 22 خرداد 88 با حضور در انتخابات حماسه ای جاودانه را رقم زدند که متأسفانه کسانی حوادثی را به وجود آوردند تا پیروزی این جشن بر کام ملت تلخ شود! اگر کاندید مطلب شما در این انتخابات پیروز میدان نشده بود باز هم شما و مجیزه گویانتان از شعور ملت صحبت می کردید یا آنها را مردم بی سواد و گرسنه تلقی می کردید!؟ به قول یکی از دوستان مرغ شما غاز است و مرغ همسایه خر!؟

همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفتند:امروز عصر امام خمینی (ره) دوباره می درخشد، خاطرنشان کرد: کسانی هستند که نمی خواهند آن عصر دوباره تکرار شود و امام راحل سرلوحه کار ما قرار گیرد.

هاشمی و مجیزگویانش گویا پیام انقلاب 57 و مکتب خُمینیسم و تئوری عبادی_سیاسی حضرت امام خمینی را یا نفهمیده اند و یا از آن عدول کرده اند و یا به آن اعتقادی ندارند!

مع الوصف باید ابراز تأسف کرد از این سخنان آن هم در حسینیه جماران که تداعی کننده یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ است !