این نوشته فقط یک دردو دل ساده است ، جسارت نشود!
گفت: امسال چهارصد پونصد نفر از دوستان خوش فکر و خوش سفر را اربعین به کربلا بردیم! 
ادامه داد و گفت: چندتا عکاس حرفه ای و مستدساز حرفه ای همراه گروهمان آوردیم و با نگاهی کشوری تصمیم بر ساخت مستند گرفتیم!!
عکاس ها و فیلم بردارها مجوز گرفتن و همراه با امکاناتشان به داخل حرمین رفتن و عکاسی و فیلم برداری کردن چند مصاحبه ای گرفتیم و چند عکس هم از گنبد و گلدسته و ضریح و . . .
گفتم:هرساله تعداد زیادی زائر پای پیاده به کربلا میروند و شما هرساله،سوال بدفرم و بدترکیب و تکراری پیام اربعین و چه حس و حالی دارید را از افراد تکراری میپرسید، و در دوسال گذشته مستندهای تکراری با موضوعات تکراری،نتیجه کار شما بوده و جالب تر اینکه هرسال به تعداد افراد همایش پیاده روی اربعین حسینی افزوده میشود و شما به دنبال عکاسی از گنبد و گلدسته هستید جای نشان دادن این پیاده روی عظیم!
و از همه جالبتر اینکه با لبخندی ملیح و خیلی شاد تمامی عکس ها ومستندها را در همایشی در قالب دی وی دی عرضه میکنید با نام اربعین حسینی!
باور کنید گنبد و گلدسته ای که در بازه ای زمانی اربعین عکاسی میشود موضوعش همچنان گنبد است و گلدسته نه اربعین!
نداشتن درک درست از هنر و هنرهنرمند و نداشتن شناخت درست از شاخه های هنر،آنقدر در بین مدیران فرهنگی به مانند نقل و نبات دوست داشتنی است که انگار دوست دارند هرثانیه ای یک مشت درک نکردن از هنر را میل کنند!
پ.ن:هنر اسلامی و متعهد یعنی مبارزه و کجای این حرکت چندساله مبارزه بوده؟
پ.ن:میدانم همیشه حرف های قدکوتاهایی مثل ما ، در میان حرف های آدم هایی با میز و دفتر و دستک و تریبون گم میشود ، اما حداقل
فردای قیامت،سینه ام را سپر میکنم میگویم خدایا من گفتم به مجریان فرهنگی که برادر و خواهر این راه،مبارزه نیست ومحل استفاده اش ، گزارش کار است و بس!
و این ها فقط با خنده ای،تحقریمان کردن!
آسد مرتضی میفرمان:هنرمندان ما تنها زمانی می توانند بی دغدغه کوله بار مسئولیت و امانتشان را زمین بگذارند که مطمئن باشند مردمشان بدون اتکای به غیر و تنها و تنها د رچارچوب مکتبشان به حیات جاویدان رسیده اند. و هنرمندان ما در جبهه های دفاع مقدسمان اینگونه بوده اند تا بملا اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی درد را رسوا نمودند.
#عکس_های_من
#لطفا_کشکتان_را_بسابید
#من_یک_سیاسی_نویس_نیستم!
#کار_فرهنگی_که_در_آن_هنر_نباشد_ناقص_است!

کربلا