قسمت اول:

روزهایی ست ، که تحمل نظر مخالف دارد برایم معنا می شود ، شاید 110 روز بشود!

سلام جناب رئیس!

در tv می گفتید:

مدت زمان: 2 دقیقه 6 ثانیه 

جناب رئیس ،با اینکه این تیکه از کلام شما قطعا دروغ بزرگ سیاسی بود برای جذب مردم ، اما خواستم یادآور حرف خودتان شوم!
چندروزی از درخواست احمدی نژاد برای مناظره با شما میگذرد! با این که این کار احمدی نژاد را جز سوزاندن خودش و به فنا دادن 
خودش  در فضای سیاسی نمیبینم ، اما این سوال ذهنم را درگیر میکند: مگر دولت راستگویان نیست؟ چه شده همه را ترس برداشته؟
مگر احمدی نژاد کذاب نیست از منظر شما؟ پس چرا می ترسید؟ راستگویی پیروز است!
مسئولی میگفت ، مناظره در حال حاضر آرامش را برهم می زند! کدام آرامش؟از چه صحبت می کنی کذاب؟ 
آقای مسئول ، سال 88 چرا دُّر افشانی نکردی و این حرف را نزدی؟ 
می دانم همه شما ترسیده اید ، شنیده ام ابوالمشاغل ، که بچه ای بیش نیست ، گفت من حاضرم با احمدی نژاد مناظره کنم . . . بگذریم !
اما یادتان باشد قبول نکردن مناظره ، تا قیام قیامت این سوال را در ذهن ما مردم می نشاند ، که مگر احمدی نژاد چه در دست داشت که همه از او میترسیدند؟ مگر دولت راستگویان نیست؟
مناظره با احمدی نژاد ، مرد میدان می خواهد ،  من در شما نمیبینم!

قسمت دوم:
سلام به قوم تزویر و ریا !

رئیسکم! نمیدانم چرا وقتی به دانشگاه رفتی ، نگذاشتی نمایندگان اتحادیه ها صحبت داشته باشند! نمیدانم!
حتما دیگر کسی حق حرف زدن ندارد، آخر دوران آزادی بیان و زنده باد مخالف من است!
یکی از معانی زنده باد مخالف من همین است، که لال شو رفیق من ، اما زنده بمان! +