آیا من مبتلا به بیماری توهم توطئه هستم که فکر می‌کنم خیلی سازمان دهی شده دارن این پوشش رو بین زنان ایرانی جا می‌ندازن؟

آیا من خیلی احمق هستم که فکر میکنم داریم به سمت آندلس و سرنوشت مسلمانان اسپانیایی حرکت می کنیم؟

آیا من با انتشار این مطلب دارم ترویج گناه می کنم؟

آیا من بیش از اندازه به این موضوع و این پوشش حساس شدم؟

آیا بی غیرت شدن مردان باعث این وضع شده؟

آیا بی‌خیالی مسئولین باعث چنین اتفاقی شده؟

آیا شبکه های ماهواره ای روی سبک زندگی مردم کشور ما اثر گذاشته؟

آیا لقمه هایی که آلوده به حرام هستن دارن چنین بلایی سر جامعه ی ما میارن؟

آی آقای شورای شهر رشت ، کاش به جای نوش کردن بیت المال و عاروق بی غیرتی بر رویش و سپری کردن باقی عمر شریف در زندان کمی فکر فرهنگ شهر بی فرهنگمان می بودید! 

آقای استاندار جدید گیلان ، باور کنید ما نمی توانیم با یک وبلاگ ، کار فرهنگی کنیم!

به والله به والله آن مرد بی غیرت است که ، دختر و فرزند خود را مدیریت نمی کند. (حجاب)


حضرت رسول: أَیُّمَا رَجُلٍ تَتَزَیَّنُ امْرَأَتُهُ وَ تَخْرُجُ مِنْ بَابِ دَارِهَا فَهُوَ دَیُّوثٌ‏

هر مردی که زنش آرایش کند و از در خانه با این زینت خارج شود او دیوث است!