و باز هم سایت  آقای هاشمی

بعد حذف شعار مرگ بر آمریکا این بار نوبت به حذف مرگ بر ضد ولایت فقیه رسید!

با این روندی که ایشان طی میکنند در آینده ای نه چندان دور باید قسمتهایی ، یا تمام برخی زیارات ماننده عاشورا نیز حذف شود!

آقای هاشمی دولت عوض شده اما انقلاب و اسلام کماکان پا بر جاست


پی نوشت1: یه روز آقا منو صدا زد ، گفتم بزارین دستتون رو ببوسم آقا جان ، گفت اکبر : اکنون که من حاضرم ، بعضی نسبت های بی واقعیت به من داده می شود ،و ممکن است بعد از من بر حجم آن اضافه شود ،لهذا عرض میکنم :

آن چه به من نسبت داده شده یا می شود مورد تصدیق نیست،مگر آن که صدای من،یا خط و امضای من باشد،با تصدیق کارشناسان

یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم!

من هم گفتم چشم آقا جان! اما . . . 


پی نوشت2:راستی اکبر اقا ، همانطور که ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه و . . .می توانند حذف شوند

 آیا شما و فرزندانتان هم می توانید حذف شوید؟؟


پی نوشت3:یادتونه اینو نوشته بودم +

حالا بگید حسین تو نمیتونی پیش بینی کنی!