سید علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی درباره ی ماجرای رای دادن برادرش در حوزه ی انتخابیه ی دماوند گفت:سید محمد هر وقت خیلی در تصمیم گیری تردید دارد، به اتاقش می رود و دو رکعت نماز می خواند و وقتی برمی گردد، دیگر مشکلی وجود ندارد!

روز انتخابات مجلس نهم، ساعت ۶ صبح از تهران خارج شد تا او را پیدا نکنند و از او نخواهند که برود و رای بدهد. اما چند ساعت بعد خانمش تماس گرفت که سید حالش خیلی بد است و فشارش رفته بالای ۱۸ اما آرام نمی گیرد. من سریعا خودم را رساندم و دیدم مدام با استرس دارد راه می رود و با خود می گوید که چی کار کنم؟ چه کار کنم؟ به او گفتم داداش مثل همیشه که با دو رکعت نماز تکلیف ات را روشن می کنی، این بار هم برو و ببین به چه نتیجه ای می رسی. قبول کرد و رفت به اتاق کناری و تا چند ساعت بیرون نیامد. بعد که از اتاق خارج شد، چهره اش آرام بود و با آرامش گفت برویم رای بدهیم.

این ماجرا را احمدی نژاد از خودش در نیاوردها!

هاله نور هم که نیست امداد غیبی هم که .... چه عرض کنیم همین سید محمد خاتمی خودمان هستا!

اشتباه نکنید!؟

راستی دوستان اصلاح طلب و اپوزسیون خارج از کشور اگر این حرفها را احمدی نژاد یا یکی دیگر از اصولگرایان می زد الان جوجه اردک زشت با دوستان اونور آبی!همانند وزیر شیر خر خورده و سایر دوستانشان چه موضعی می گرفتند؟

مگر اصلاح طلبان به این حرفها اعتقاد هم دارند! اگر دارند پس چرا در این 8 سال هرچه تواستند یک جناح را کوبیدند!

نمی خواهیم بگوییم ما اعتقاد نداریم ولی شنیدن این سخنان از کسانی که هرچه تواستند با تمسخره رقیب خود با توسل به این سخنان گفتند و مردم را فریب دادند الان باید در مقابل همین مردم پاسخگو باشند که آن ایرادات و این سخنان چگونه با هم جمع می شود.

دوستان اصلاح طلب مردم را چه فرض کرده اند که اینطوری قرار است با احساسات و عواطف و دین مردم بازی نمایند و هیچکس هم جلوی آنها را نمی گیرد.