جناب پزشکیان!

اولاً: الحمدلله خوب آیات الهی را حفط هستید و قرآئت می نمایید چرا نمی گویید در فتح مکه چه اتفاقاتی صورت گرفت؟!

در فتح مکه که سپاه 10 هزار نفره مسلمانان مرکز دشمنان خود یعنی مکه را فتح کرد، پیامبر همه‌ مردم مکه را امان داد و عفو عمومی اعلام نمود و تنها یک لیست 10 نفره از کسانی که دشمنی زیادی با مسلمانان داشتند و بسیاری را کشته بودند و گردانندگان اصلی حرکتها علیه مسلمانان بودند، معین شد تا کشته شوند، اما عجیب این که از این ده نفر هم تنها 4 نفر کشته شدند و برای 6 نفر دیگر امان نامه گرفته شد و از مرگ نجات یافتند.

حبشی که حمزه سلام الله علیه را به شهادت رساند برای در امان ماندن از غضب پیامبر بعد از فتح مکه حسن و حسین علیهم السلام را بر دوش گرفت و نزد پیامبر آورد و توبه کرد و به پیامبر به واسطه این دوبزرگوار توبه وی را پذیرفت ولی به او گفت تا زمانی که زنده هستم در مقابل دیده گانم ظاهر نشو.


دوماً:جناب پزشکیان مقام معظم رهبری در همین ماه مبارک رمضان در دیدار با دانشگاهیان فرمودند که چرا اینهایی که در فتنه حضور داشتند حالا که قضایا مشخص شده است بخاطر آن کارها عذرخواهی نمی کنند. جناب پزشکیان به دوستان بگویید شهامت داشته باشند عذرخواهی کنند و برائت بجویند تا همین نمایندگان به آنها رای مثبت بدهند.


سوماً: شما مطمئن باشید ما نمی خواهیم به اختلافات دامن بزنیم ولی کسانی که در آن ایام فتنه 88 نقش داشتند حتی راضی نمی شوند ندامت بخواهند چطور می شود به آنان اعتماد کرد که همان کارها را انجام ندهند و پشیمان شده باشند.

آنچه که دل نگرانی ماست نه روی کار آمدن اعتدال یا دامن زدن به اختلاف ها نمی باشد ولی جناب پزشکیان این دوستان خود را به خواب زده اند و سر را زیر برف کرده اند و گمان می کنند کسی آنها را نمی بیند و نمی داند چه کرده اند و این جای نگرانی است که باعث می شود شک کرد که در آینده هم همین موضع را در پیش بگیرند.