از عجایب آقای تاجزاده که نه از عجایب زندان اوین! این است که تا در بیرون مطلبی اتفاق می افتد جناب تاجزاده به صورت آنلاین درباره آن موضع گیری می نماید و به سمع و نظر همگان جهت انجام دستورات ایشان می رساند!

در حالی که از روز یکشنبه مباحث مربوط به کابینه در مجلس آغاز شده است ولی بلافاصله و بدون تاخیر ، همسرجان ایشان پیامی را از سوی وی برای مردم بیان کرد که در آن به نمایندگان این مردم و به واقع به خود مردم اهانت و توهین شده است.

محتشمی پور همسر تاج زاده در پیامی از سوی وی نمایندگان مردم در مجلس را سلفی _ تکفیری خطاب کرد که نشان از سعه صدر و اعتدال این گروه دارد که معلوم است فقط از روی دروغ و تزویر این ژست را می گیرند ولی در واقع هیچ اعتقادی به آن ندارند و همچون سال 76 اگر دستشان به دولت برسد قلع و قمع می نمایند.

همسر هتاک تاجزاده در صفحه شخصی خود نوشته است: " از فرمایشات مجلس نگرانه همسرجان: «همه این تندهای هتاک عضو فراکسیون حدادعادل هستند یعنی سلفی-تکفیری های مجلس که زیر پرچم اصولگرایی سینه می زنند! »

حال اگر این نوشته توسط یک اصولگرا مطرح شده بود این دوستان خون وی را حلال می کردند و ندای وا اسلاما و... سر می دادند و به سازمان ملل نیز نامه می نوشتند! عجب اعتدالی! عجب زنده باد مخالف منی! عجب و عجب و . . . 

پی نوشت1:یک مشت کذاب که خود را علیه السلام معرفی می کنند!