پس از تامل فراوان بر مطلب (تامل بر انگیز است) نکاتی را مزید استحضار معروض می دارم ،برخی واژه ها برای رساندن میزان ارادت به مقام شامخ ولایت مطلقه فقیه کافی نیستند

مثلا اینکه(رهبر را قبول دارم) و یا (برایم بسیار بسیار محترم هستند) الفاظی ناقص برای رساندن نوع و میزان تعصب ،ارادت و عمق علاقه مندی ما به نائب امام زمان(عج)است.

اینکه گاهی برخی نماینده ها و یا هرکس دیگری بی جا از مقام معظم رهبری و نظرات و آراء ایشان برای رسیدن به یک مقصود باطل استفاده می کنند،حرف صحیحی است،لیکن باید توجه داشت که آراء و نظرات حضرت آقا در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی منشور جامعی برای ما پیروان و رهروان حضرت ایشان به حساب می آید و استناد به آن نه تنها امری مذموم نیست ،بلکه بسیار ممدوح و نزدیک به صلاح است!

چاپلوسی خوب نیست ،اما باید توجه داشت ،که پیمان ما با رهبر یک پیمان خونی است،حواسمان باشد که بسیاری از کسانی که در مجلس سخن می گفتند ،وابستگی تاسف برانگیزی «در حد پرستش» به باندهای قدرت و ثروت و عقبه آنها دارند،که مسیر آن ها گاهی از اریکه مجمع تشخیص مصلحت نظام می گذرد!

حال مارا چه شده است!که جبهه را فراموش کرده ایم!؟

و به جای پرداختن به چاپلوسان و مجیز گویان،متملقین که به وابسته دنیا زدگی و عدم همراهی با مضامین انقلاب اسلامی،دچار اشتباه در محاسبات و ایستادن مقابل ولایت فقیه و دلبستگی به خواص اهل فتنه و بی بصیرت شده اند!

این همه کج فهمی ها را نادیده گرفته ایم و از شخص  پرستی غیر واقعی و انتزاعی سخن میان می آوریم!

فرمودید:(رهبر معصوم نیست و احتمال خطا دارد!)

از صدر تا ذیل این جمله غلط است! لازم است باز مزید استحضار شما و جهت تذکر به خودم در رابطه با جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه نکاتی را عرض کنم.

1/قال معصوم علیه اسلام:و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواه احادیثنا فانهم حجتی علیکم وانا حجه الله

2/به گفته بزرگان و مشایخ حوزه و علمای عظام ،ولی فقیه تالی تلو ،معصوم است.یعنی دارای مراتبی از عصمت.یعنی آیینه ی تمام نمای معصوم!

3/ولی فقیه مادام  الصلاحیۀ است،یعنی بلافاصله بعد از وقوع اشتباه از صلاحیت ،ساقط خواهد بود!

لازم است استاد گرانقدر درباب ولایت فقیه مطالعه ی دوچندان داشته باشند و ما را نیز از نتایج این مطالعات بی بهره نگذارند ان شاالله...

حضرت استاد:ظاهر سازی دینی بد است ، اما مگر نمی بینید ،که خوارج زمانه با تمسک به قصص تاریخی بدر و حنین در پی تبرئه

سران اهل فتنه از وقایعی که مسبب قطعی آن ها بودند،هستند؟!

پس چرا زبان در کام فرو برده ایم،آیا این تظاهر به دین داری نیست ؟

استاد معظم حواستان هست در سخنرانی عید فطر رئیس منتخب جمهور در محضر نائب امام زمان ،سخن از آیه شریف:

فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَی اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ (آل عمران 159)

به میان می آیدو  این آیه شریفه متمسکی برای درفشار قراردادن رهبری جهت بخشش انسان های اهل نفاق،ریاکار و متظاهر قرار می گیرد.

به هرحال من نیز به مانند شما ،از ریا ،چاپلوسی و تزویر متنفرم و به این جهت ،هرگاه و در هر صحنه ای با انسان های از این دست مواجه می شوم تا اعماق وجود ،اندوهگین می شوم! این که داستان جوانی 20ساله با پدرش به عنوان مقدمه ای غلط و فاسد 

برای نشان دادن تعصب کور نشان داده می شود مرا نیز متاثر می کند،گرچه آن را تایید نمی کنم

باز یادمان باشد که پیمان ما با حضرت آقا ،نائب امام زمان ،پیمانی از عمق جان می باشد!

پی نوشت1:سران فتنه

پی نوشت2:تالی تلو : آینه تمام نما،مثل و مانند

پی نوشت3:دانلود کنید حتما



دریافت