در پاسخ به اتهامی زنی بعضی کاندیداها در مناظرات:

جمهورى اسلامى در قضیه‌ى هسته‌اى، هم قانونى عمل کرده است، هم شفاف عمل کرده است، هم از لحاظ استدلالى، منطقى عمل کرده است.

یک جمله هم در خصوص قضیه‌ى هسته‌اى عرض کنم ... جبهه‌ى مخالف ما که عمدتاً منحصر در چند کشور معدودِ زورگو و زیاده‌خواه است و اسم خودشان را بغلط و بدروغ میگذارند جامعه‌ى جهانى، و در رأس آنها آمریکا است، محرک اصلى هم صهیونیستهایند، مسئله‌ى اینها این است که نمیخواهند موضوع هسته‌اى ایران حل شود. اگر لجبازى آنها نبود، موضوع هسته‌اى براحتى حل میشد. بارها تا لحظه‌ى حل پیش رفتیم، امضاء کردند، آژانس هسته‌اى امضاء کرد؛ قبول کرد که این اشکالاتى که وجود داشته، برطرف شده - اینها موجود است، اینها سند است؛ اینها که قابل انکار نیست - خب باید قضیه تمام میشد، پرونده‌ى هسته‌اى کشور باید پایان پیدا میکرد. آمریکائى‌ها بلافاصله یک چیز جدید را مطرح کردند، آوردند وسط. نمیخواهند قضیه تمام شود. نمونه‌هاى متعددى را ما در این زمینه داریم. حل مسئله‌ى هسته‌اى جمهورى اسلامى، به حسب طبیعت خود، از جمله‌ى کارهاى سهل و آسان و روان است؛ اما وقتى طرف مقابل مایل نیست این قضیه حل شود، خب بله همین جور میشود که ملاحظه میکنید.

بنابراین این را باید توجه داشته باشند؛ جمهورى اسلامى در قضیه‌ى هسته‌اى، هم قانونى عمل کرده است، هم شفاف عمل کرده است، هم از لحاظ استدلالى، منطقى عمل کرده است؛ منتها این یک نقطه‌اى است که براى فشار بر جمهورى اسلامى این را مناسب دانسته‌اند. اگر این هم نباشد، یک قضیه‌ى دیگرى را براى فشار مطرح میکنند. هدف، تهدید است؛ هدف، فشار است؛ هدف، خسته کردن است. 

بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارکنان قوه‌ى قضائیه‌

۱۳۹۲/۰۴/۰۵



پی نوشت1:ایرادی ندارد جوان . . .لااقل تو حرف بزن و مانند کاندید های مورد نظرت 4سال سکوت نکن . . .
پی نوشت2:حق را شنیدی ادا و اصول در نیاور . . .
پی نوشت3: نه تلخ نه تند . . .
پی نوشت4:نگران نباش بحث هایمان برای روشن شدن است نه ضایع کردن هم . . . 
پی نوشت5:این روزها تحلیل های سبکی  را میخوانم . . .عده ای میگویند رای به روحانی یعنی مردم از نظام دلخور هستن . . .چقدر کم خرد بی فکر هستند این گروه
پی نوشت6:برادرم رضا شاه که نیست روحانی است . . .
پی نوشت8:روحانی مچکریم!